Remco Rijnhart is per 1 februari benoemd als de nieuwe CEO van Tempero

Remco komt van QBS (Quattro Business Solution), een distributeur van Microsoft bedrijfssoftware voor partners, waaronder Tempero. Remco heeft een commerciële achtergrond en voor QBS is hij onder andere 3 jaar commercieel directeur geweest bij een grote salesorganisatie. (www.linkedin.com/in/remcorijnhart)

“Met Remco halen we iemand binnen die verstand heeft van de business van onze klanten en begrijpt wat er van een goed CRM systeem wordt verwacht” – Arjen Jansen.

Kennis is onze kracht!
De afgelopen jaren is Tempero flink gegroeid. In 2017 maakte het IT-bedrijf de strategische keus om zich volledig op cloud-oplossingen te gaan richten met Microsoft Dynamics 365. Arjen Jansen: “Microsoft heeft Dynamics enorm ontwikkeld. Het biedt nu veel nieuwe zakelijke applicaties in de cloud. Naast CRM-software waarmee je verkoop- en serviceprocessen volledig bestuurt, kun je ook uren schrijven en is er een app voor Field Services Management. Inmiddels kun je dus echt alle bedrijfsprocessen automatiseren met Dynamics. Wij geloven in de kracht van Dynamics 365 en groeien daarom bewust mee met deze ontwikkelingen”.

De kracht van Tempero is onze kennis. Remco Rijnhart: ik trof een gemotiveerd team aan dat iedere dag mooie oplossingen voor onze klanten bouwt en implementeert. Wat mij het meest motiveert is te zien en horen hoe dit onze klanten iedere dag helpt hun werk beter en efficiënter uit te voeren. Het is heerlijk om met zo’n team van gedreven professionals samen te werken. Het maakt mijn voornaamste taak, verdere groei met mooie nieuwe projecten, bijzonder leuk.

“Klantspecifieke vragen en problemen oplossen met standaard componenten is onze kracht”.  – Remco Rijnhart

Volste vertrouwen
Arjen heeft Remco gevraagd om, met zijn achtergrond en talenten, de uitgebreide mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365 goed voor het voetlicht te brengen. Arjen: “Bovendien kent Remco het klappen van de zweep als het om verkopen gaat. Hij weet waar verkooporganisaties behoefte aan hebben en deelt hij onze visie op hoe we onze klanten het beste kunnen bedienen. Daardoor zie ik hem met het volste vertrouwen aan de slag gaan met de groeiambities van Tempero”.

downloadonze

Whitepaper 'IN VIJF STAPPEN NAAR HIGH PERFORMANCE SALES'

downloadonze

Whitepaper 'Het belang van goede kpi's'