Transformeer uw business met optimale service

10 november 2016 door Vroni Zentveld

Field Service en Project Service Automation spelen een belangrijke rol in de groei van uw organisatie. Binnen Microsoft Dynamics 365 levert dit een hogere productiviteit, transformatie en winst op. Hieronder leest u hoe ze uw business helpen te groeien en transformeren?

Dynamics 365 voor Field Service
Verbeter uw service en diensten en verhoog uw productiviteit met Field Service.

 Slimme planning
Verzorg uw mobiele werkprocessen
Profiteer van voorspellingen

Creëer meer afspraken en optimaliseer agenda’s door bijvoorbeeld rijafstanden te minimaliseren. Field Service signaleert bijvoorbeeld het zenden van een repareur of wanneer een product moet worden gestart of gereset. Hierdoor verbeterd u de klanttevredenheid. Daarnaast kunt u de juiste medewerker inschakelen en uw tarieven verbeteren. Breng issues in kaart en werk oplossingsgericht. Nog voordat uw klant het doorheeft. Geef uw medewerker wat hij nodig heeft om optimale service te leveren. Zoals begeleiding op maat of het leveren van de juiste informatie. Of maak uw berichtgeving doeltreffend en visueel.

Dynamics 365 voor Project Service Automation
Uw service en planning samengevoegd. Met Project Service Automation benut u de kwaliteiten van uw organisatie optimaal.
Creëer waardevolle relaties
Haal het beste uit de productiviteit van uw werknemer
Innoveer en groei

Lever nauwkeurige schattingen en help u uw team efficiënter te werken. Zo automatiseert u processen en creëert u een compleet beeld uw klantenrelaties. Stimuleer uw werknemer- en werkgelegenheid en bied trainingen aan door self-service en portals. Met Project Service Automation stelt u duidelijke prioriteiten en ontwikkel uw business. Krijg daarnaast inzicht in de veranderingen in de markt.

Bronnen: Microsoft blog
Dynamics 365 voor Field Service
Dynamics 365 voor Project Service Automation