Social Listening wordt Social Engagement

2 april 2015 door ntijssen

Sociale media … u hoort van alle kanten dat u er iets mee moet. Zeker als u niet achterop wilt raken in de markt. Niet alleen om vinger aan de pols te houden op het gebied van merkbeleving. Maar ook en vooral om het service level van uw bedrijf op hoger niveau te brengen.

Direct contact
Met de module Social Engagement – standaard in Dynamics CRM– kunt u sociale kanalen zó inrichten, dat u overal en altijd met uw klanten kunt communiceren. Zo bereikt u échte interactie met uw klanten. Wanneer een klant een vraag of klacht heeft, kan de klantenservice daar direct op reageren. Daarmee verhoogt u niet alleen het service level, maar bent u tegelijk bezig uw merk te versterken. Andere klanten zien namelijk ook hoe snel en efficiënt de vraag of klacht wordt afgehandeld.

Meer weten?
Wilt u meer weten over de voordelen van communiceren via sociale media (voor zowel uw Marketing & Sales als voor uw Customer Services)? Neem vrijblijvend contact met ons op.