020 - 820 31 30 info@tempero.nl

       Het aantal reclameboodschappen neemt sterk toe. Uw klant wordt dagelijks veel geprikkeld.

      Advertenties, e-mails, social media… Dagelijks worden we blootgesteld aan veel reclame. Ook van concurrenten. Het aanbod wordt steeds groter. Daarnaast heeft uw klant nog voordat ze met u in contact komen al 70% aan informatie opgedaan. Dat is veel. Hoe zorgt u ervoor dat u onderscheidend blijft en de klant voor u kiest. Hoe blijft u relevant?

      Tips!

      Een aantal tips om uw verkoop te verhogen:

       

      Verras uw klant

      Wees origineel en verras uw klant met bijvoorbeeld een bijzonder aanbod.

      Bouw vertrouwen op

      Zorg dat uw klant vertrouwen in u heeft en deze blijft houden.

      Garantie

      Biedt garantie voor uw samenwerking en kom uw beloften na.

      Vertel een relevant verhaal

      Een goed verhaal wordt bij 63% van het publiek onthouden.

      Nieuwsgierig

      Wek nieuwsgierigheid op door in te spelen op de probleemstelling, behoefte en blijf prikkelen.

      Deel informatie

      Deel uw kennis en informatie met elkaar. Voor beiden partijen kan dit zeer waardevol zijn.

      Zie uw klanten ook als partners

      Werk samen met klanten en bouw een relatie op. Creëer nog meer business dan alleen een sales order. Wie weet kent u iemand die uw klant ergens anders bij goed kan helpen of andersom.

      Wees waardevol

      Voeg waarde toe door de juiste oplossingen en ondersteuning aan te bieden. Optimale service en aandacht is van belang.

      Bron: Microsoft