020 - 820 31 30 info@tempero.nl

      Vorig jaar was er een belangrijke update voor Microsoft Dynamics CRM Online. Die update betrof uitsluitend de online versie van Dynamics CRM. Het merendeel van de functies uit die versie zijn nu ook beschikbaar voor klanten die Microsoft Dynamics CRM 2016 op hun eigen server hebben draaien (on-premise).

      De volgende tabel bevat een lijst met functies die nu beschikbaar zijn in Microsoft Dynamics CRM 2016. In de tweede tabel zie je of de functie alleen in CRM Online beschikbaar is of ook in CRM on-premise.

      FunctieCRM Online/CRM on-premise
      Navigatie – beweeg door CRM met de nieuwe navigatiebalk en menusysteemBeide
      Prestaties – formulieren veel sneller geladen met de nieuwe form rendering engineBeide
      Analytics – Power Query-connector stroomlijnt verbindingen naar CRM OnlineAlleen CRM Online
      Administratie
      Schakelen tussen kopieën of verwijderen van een kopie van CRM OnlineAlleen CRM Online
      Beheer CRM Online updates (klantgerichte updates)Alleen CRM Online
      Bewerken (op maat maken)
      Een logo toevoegen of wijzigen van het kleurenschema met behulp van thema ‘sBeide
      Definiëren van bedrijfsregels op basis van bedrijfsprocesstromenBeide
      Teruggaan naar de vorige fase van een bedrijfsproces voor een andere entiteitBeide
      Aangepaste acties aanroepen vanuit werkstromen of dialoogvenstersBeide
      Definiëren van regels voor het maken of bijwerken van CRM-records uit de inkomende activiteitenBeide
      Verbeterde veldberekeningenBeide
      Duidelijke veldwaarden met bedrijfsregelsBeide
      Gebruik van segmentatie-oplossing voor strengere controle op de uitvoer van oplossingen en patchesBeide
      Mobiel
      E-mail een link naar een pagina vanuit CRM naar telefoons en tabletsBeide
      Geniet van de dezelfde mobiele ervaring, of u nu een telefoon of tablet hebtBeide
      Moderne UI van de nieuwe visuele besturingselementen in CRM voor telefoons en tablets voorzienBeide
      Exporteren van gegevens naar Excel vanuit CRM geschikt voor telefoons en tabletsBeide
      Gebruik IFrames en webmiddelen in CRM geschikt voor tabletsBeide
      Beheer apparaten met Intune ApparaatbeheerBeide
      Gebruik mobiele apps in Windows 10 en iOS 9Beide
      Bekijken van een voorbeeld van mobiele formulieren en dashboards voordat u ze gebruikt in CRM voor telefoons en tabletsBeide
      Beveiligen van uw mobiele dataBeide
      SharePoint-documenten weergeven in CRM voor telefoons en tabletsBeide
      Maak een taakstroom in CRM voor telefoons en tablets (met preview-functie)Alleen CRM Online
      Klantenservice
      Aanpassen interactieve service-hub-dashboards en formulierenBeide
      Inschakelen van service level agreements (SLA’s) op aanvraagBeide
      Prioriteren taken met nieuwe interactieve service-hub-dashboards en formulierenBeide
      Gespreksafhandeling verkorten met kennismanagement artikelenBeide
      Delen van de knowledgebase met ParatureAlleen CRM Online
      Versnel de klantenservice met standaardrechtenBeide
      Gebruik enquêtes om feedback te verzamelen van klantenAlleen CRM Online
      Nieuwe, verbeterde Unified Service DeskBeide

      Meer nieuwe of verbeterde functies en info over nieuwe integratiemogelijkheden vindt u op de website van Microsoft