020 - 820 31 30 info@tempero.nl

      U wilt graag weten wat er speelt bij uw klant. Hoe speelt u effectief in op de behoefte van uw klant? Hieronder een aantal tips.

       

      Ken uw klant

      Creëer een profiel en weet wat er bij de organisatie speelt.

      Zorg voor interactie

      Reageer snel, wees relevant, consistent en actueel.

       Maak uw communicatie persoonlijk

      Communiceer effectief en geef uw klant een stem.

      Creëer strategische oplossingen

      Ontdek en analyseer belangrijke resultaten en issues. Kijk naar mogelijkheden en creëer zo een oplossing.

       Maak gebruik van slimme software tools

      Maak gebruik van slimme tools om nog meer uit uw data te halen. Als voorbeeld visualiseren.

       Bied optimale service

      Verricht uw service vanaf een centrale plek en verzamel de juiste data. Krijg een overzicht van alle informatie en geef persoonlijke service.

      Voorspel kansen

      Voorspel business kansen en wees proactief naar uw klant toe.

       

      Wilt u meer informatie? Neem dan hier contact met ons op.

      Bron: Microsoft