5 redenen om nu al blij te worden van Dynamics 365

19 oktober 2016 door Vroni Zentveld

Business draait voornamelijk om de behoeften van de klant. De focus ligt op de klant, processen en sales. Microsoft Dynamics 365 vergroot deze klantenbinding en het optimaliseren van business processen. Met Dynamics 365 heeft u alles in 1 en aan elkaar gekoppeld.
1. Een naadloze integratie met één platform

Toegang tot businessapps. Alles wat u nodig hebt om business te creëren naar uw klanten toe. Met het gemak van de gebruikelijke programma’s en de kracht van de Cloud. Met Dynamics 365 integreert u gemakkelijk business apps en verlopen processen sneller en efficiënter. U bent constant verbonden met uw klanten.

2. Naar de Cloud

We stappen steeds meer over naar de Cloud. Dynamics 365 is gekoppeld aan Azure. Het cloudplatform van Microsoft. Zij staat voor veiligheid en de waarborg van privacy.
• Azure is voortdurend bezig om uw gegevens veilig te houden
• U bent eigenaar van uw klantgegevens en u beheert deze
• Azure voldoet aan wereldwijde standaarden
Bron: Microsoft Azure

3. Nieuwe kansen ontwikkelen

Dynamics 365 gebruikt de nieuwste technologie om nieuwe klanten te vinden en ze nauw te betrekken. Dit helpt u om leads te genereren en uw business te ontwikkelen.

4. Speel nog beter in op de behoeften van klanten

Dynamics 365 brengt Microsoft’s productiviteit, geavanceerde analytics, Power BI and IoT samen. Dit gekoppeld aan de kracht van Azure, een nieuw applicatieplatform en een common data model (database). Krijg hiermee meer inzicht in uw klanten, speel effectiever op in op hun behoeften en laat uw sales groeien.

5. Haal meer uit uw analytics

Dynamics 365 laat uw business nauw aansluiten met uw klant. Hiermee kunt u steeds meer automatiseren. Gestructureerde workflows, gekoppelde business apps en geavanceerde analytics helpen u hierbij. Met als resultaat: een groei in uw sales en marketing. Dynamics 365 is gemakkelijk aan te passen en maakt het mogelijk uw business te veranderen en aan te passen aan de behoeften van de klant.

Bron: Blog Dynamics 365